bättre och bättre

nyss hemkommen från kraftkällan. kunde springa i 20 min utan att få ont i knäet!!!!!!!!!!!!! det gör mej glad. så glad. sen så blev det endel bål och och knän. sen stretchade jag ut lite, mina extremt korta muskler. sen när jag skulle gå så märkte jag att frida var på löpbandet. vi som nästan alltid har koll på när den andre ska dit, men icke idag, så det slutade då med att vi körde cirkelträning i 30 min or something like that. sen massa prat innan hon fortsatte och springa och jag drog till duschen. skönt och träna som vanligt!

idag fick vi tillbaka våra matteprov, jag fick vg+. väldigt nöjd med det, då jag inte fram tills nu har gjort något på lektionerna och inte pluggat nått hemma. men det var typ samma saker som i 9an så därför kunde det mesta. men har bestämt mej att börja bli lite mer seriös med matten, eller liks våran mattelärare är snäll och vill hela tiden vårat bästa från skillnad från massa andra lärare. men tycker synd om de som inte klarade provet även fast de hade jobbat en massor innan, och så kommer jag och bara klarar det så där. så nu ska jag inte börja jobba så mycket själv på lektionerna utan bara försöka hjälpa tjejen som kan bara hon tror på det. och då jobbar ju jag själv också! vi kommer bli jävligt grymma ihop!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0