en helvetes natt

det är det minsta man kan säga. har verkligen inte kunnat sova inatt. och det är verkligen inte likt mej. men har tvingat mej hela natten att inte ge upp så har legat där med stängda ögon och verkligen försökt sova. vi har ju även en sån klocka i huset som plingar till varje hel och halv timme, den brukar jag aldrig märka när jag sover, men inatt, och då blev det ju så att jag räknade ner på den. sjukt jobbigt!! men har några olika teorier på varför jag inte kunde sova,
1. har börjat känna mej sjuk och då jag frös jättemycket när jag la mej för att sen börja tycka att det var varmt. kännde mej väldigt seg i kroppen.
2. jag vaknade halv 12 igår morse och gick och la mej kl 10, det är 10,5 timmar där imellan plus att jag somnade endel på dagen. och även fast jag nästinprincip kan somna när som helst så är bara ca 10 timmar ganska lite att vara uppe för att sen sova.
3. att jag var nervös inför dagen (den anledningen har jag nog mest kommit på för jag vill inte vara sjuk!!!!!).

så när klockan ringde kvart över 6 var jag överlycklig, det betydde ju att jag kunde gå upp.

kom sen till samlingen 20 över 7. sen så spelades det massa matcher. och tillslut så hamnade gamlis etta i gruppen och gusk tvåa. gusk hade allt i egna händer då man vann mot gamlis, men sen gjorde de 2 skitmatcher så de kom tvåa, men vad gör det, det var ju liks gamlis som kom etta.

nu är det egentligen meningen att jag ska städa huset, men min tama kropp orkar inte riktigt det, så august ska damsuga och jag sen våttorka och göra toaletterna, sen så ska det göra fruktsallad, mamma kommer nämligen hem och vi ska ha födelsemiddag då hon fyller år imorrn.

och det har jag glömt att säga. min syster malin som jag var hos i NY kommer hem över jul och nyår. kul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0