imorrnimorrnimorrn

har varit en seg dag. sov till halv 12. tror jag börjar bli en som sover länge också, eller inte till 2 som vissa andra men ändå, halv 12 är sent och det är inte okej att sova så länge. man sover ju liks bort hela dagen nästan. sen har jag bara varit seg i hela kroppen. tänk om svinet har attakerat mej. men det tror jag inte, för jag skulle sånafall vinna över det. det gäller att tro! men sen så tog jag mej i kragen och så övningskörde jag. var faktiskt riktigt duktig idag, körde på i mer än 5 min utan att bilen hacka eller nått. bra tjej!! sen så har jag läst massa, vi måste läsa två böcker med skolan och läste ut en idag, så  det var också bra av mej. men nått som inte var bra var att hv förlora mot skellefteå, första hemmaförlusten efter full tid sen i februari förra säsongen.

nu ska jag iallafall gå och lägga mej. för imorrn är det allianscupen!!!!!!!!!!!! och så tänker ni, varför ska du gå och lägga dej nu, du ska väll inte ens spela? och det är helt rätt, men ändå ska jag upp kvart över 6 då samlingen är 20 över 7. och då tänker ni, vad har du för en dum tränare som tvingar upp dej till samlingen när jag inte ens ska spela. men nopp, det har ingen av tränarna gjort. utan det är jag som frivilligt går upp för att vara med favoritlaget och peppa. älskar att vara med laget. så nu är jag astaggad på allians hela imorrn förmiddag och kanske eftermiddag. åh längtar. så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0