längtan till något större

igår fick jag tillbaka tre grejer i skolan. tyskaläxförhöret, det gick väll inte direkt jättebra, menmen. sen datorkunskapsprovet, 37 av 38. hur bra är inte det liksom? fett nöjd. men egentligen var det inte så svårt, det var i word och allt man ska göra står ju nånstans på pogrammet så det var inte så svårt, så fatta inte riktigt hur folk kunde få ig, och folk som känner mej vet ju att jag inte är nått stort datageni. menmen, folk kanske inte fattar hur man kan vara så stupied som jag i typ spanska. sen så fick jag tillbaka min debattartikel. mvg- . inte heller så himla dåligt :) får väll tacka mamma som hjälpte mej lite...

idag har jag haft träning, tyska, lunch, träning och sjukgymnast, samhällskunskap och nån föreläsning om att flytta spärrar typ. men ikväll blir det en soft kväll. eller det blir det om hv vinner över färjestad, annars kommer jag väll ligga och gråta i ett hörn och august skriker av glädje. men hv har ju ett gott självförtroende från förra matchen de möttes. 8-0 liks.

jag vet att du har det bra hos farmor/mormor och farfar/morfar. hälsa de. jag saknar er alla tre .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0