min helg

idag när jag vaknade kunde jag inte röra mej. var så sjukt stel att jag haltade mej fram hela morgonen. plus att det var riktigt jävligt jobbigt att kliva upp ur sängen halv 7. det var ju bäcksvart ute. men kom iväg till sjukgymnasten till slut. och där fick jag göra riktningsförändringar idag, hur festligt är inte det!!! sedan blev det kostsamtal. och de som tycker jag äter mycket. nopp. ska äta ännu mer och ännu mer energirik mat. eller hon sa det när jag sa att jag ofta är trött.

sedan bar det av till fyrishov med klassen. vi skulle simma, men eftersom jag inte kunde göra det pga knäet så fick jag ha som en grej runt magen och springa omkring i vattnet. sedan bar det av till skolan och sen hem och sova.

nu har jag städat hela huset. skönt att det är gjort och skönt att vara lite rikare. kan vara bra med lite extra pengar nu när det snart är jul och sen när vi ska tiill tyskland. men jag har faktiskt redan köpt en hel del julklappar. känns ganska bra!

men har bestämt mej att jag ska sluta klaga. eller vi får se hur det går. för dels gör man alla andra runt omkringen sig som för höra på ens klogomål på lite sämre humör, utan att man vet om det. och sen tror jag att man gör sig själv en otjänst. för om man är glad och slutar knälla så kanske man inte har lika ont och allt det där. hoppas jag håller det! och om jag nån gång börjar klaga, säg till mej!

annars imorrn blir det allianscupen hela dagen. mm love it!!! sen på söndag vet jag inte riktigt, eller jo vid 3 och hela kvällen framåt sittar jag bänkad vid tvn. det är ju tre stycken höjdarmatcher!!! mm love it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0