sankta lucia

idag skulle jag ha tränatx2, gått i skolan och mått almänt bra. men icke, när klockan ringde halv 7 så kännde jag att jag fortfarande inte mådde bra även fast jag hade hoppats på att bli frisk under natten. men så somnade om och vaknade igen när klockan ringde vid kvart i 9. gick upp och åt frukost och så. men märkte sen att hela mitt huvud skakade när jag vände på det, så det blev till att bli hemma idag. så har inte gjort så mycket idag. eller var och gjorde lite things med pappa. bla var vi på gusk-kansliet. och berättade även för carina att jag tänkte att jag kunde vara med i luciatåget. då blev hon glad. det enda problemet är att folk som har hört mej sjunga inte alltid tycker att det är det vackratse de hört. förstår inte varför! och att när jag kollade igenom sånghäftet så kunde jag ungefär 2 av 10 låtar. känna bra och lovande. men så den 13 dec så står jag i gamla upsala kyrka och sjunger. du lär ju vara där om du vill höra och se nått vackert. det är ju trots allt gusks damer som är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0