då var jag här då!

sitter i malins säng i malins hus en bit utanför NY. hela flygresan och allt gick bra igår. skönt!! fast första flyget var 2 timmar försenat, men det gjorde mej då ingenting eftersom jag hade hur mycket tid som helst i frankfurt innan nästa plan gick. sen på flyget till NY satt jag brevid 2 svenska tjejer, typ 2 20-åringar. väldigt mycket trevligare än om jag inte hade suttit brevid de! och det var skönt också som när man ska fylla i de här lapparna om man har varit teorist eller nått och inte riktigt förstod allt som stog på, så kunde man fråga de. kl är 20 över 1 här och det var inte sålängesen jag åt frukost. lite konstigt för att vara mej att äta frukost så sent, men inte påtanke med att jag var uppe i mer 24 timmar igår och att vi gick och la oss vid 2. malin är på collage nu och har nån lektion, men hon kommer hem om bara några minuter. aja, hare så fint i sverige, här regnar det just nu, jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0