imorgon

okej, om ett antal timmar drar jag till new york. känns ganska bra faktiskt, och om jag ska vara riktigt ärligt känns det jävligt bra! har packat det mesta, bara smågrejer kvar. och just nu har jag en sån där känsla man alltid hade när man var liten (kanske man fortfarande har kvar den, men inte på samma sätt) kvällen innan julafton, man ville gå och lägga sej så tidigt som möjligt för att det fortare skulle bli julafton. och nu har jag den, vill bara att det ska bli morgondag så jag får prova mina vingar och ta mej själv till usa. sjukt tufft! så malin, imorrn ses vi då, inte varje dag man kan säga det nu när du bor på andra sidan jordklotet, men idag kan jag det. och förresten nu är det 12 timmar minus 5 minuter innan flyget lyfter till frankfort dr jag ska mellenlanda.

men jag ska försöka skriva lite i usa också, men kommer nog ha bättre saker för mej för det mesta än att sitta och skriva på en töntig blogg.

aja, hare fint i sverige, jag ska ha det bäst i usa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0